Gdzie kupić domenę internetową .pl? AD 2016

O ile wybór wykonawcy strony internetowej wiąże się z rozważeniem stosunku ceny i jakości, o tyle wybór rejestratora domen zazwyczaj może być podyktowany jedynie ceną. Sprawdźmy, gdzie najtaniej kupić domenę.


Warto wiedzieć, że nawet jeśli posiadasz już wykupiony hosting, twoja domena może być utrzymywana u innego operatora. Nie wpływa to na szybkość działania twojej strony. W każdym momencie możemy także przenieść domenę do innego operatora, jednak zazwyczaj przypominamy sobie o tym dopiero w momencie opłacania kolejnego roku abonamentowego i w rzeczywistości niewielu klientów decyduje się na transfer domeny.

Domeny możemy zarejestrować już za darmo. Taką ofertę mają dominujące na naszym rynku firmy. Jednak po upływie roku zapłacimy około 100 zł za kolejny rok abonamentowy. Jeśli wiemy, że domena będzie nam potrzebna jedynie przez rok możemy skorzystać z takiej oferty. W przeciwnym wypadku warto przyjrzeć się ofertom innych rejestratorów domen.

Poniżej przedstawiamy zestawienie cen domen firm na polskim rynku:
(Ceny netto, aktualne na dzień 28.12.2015)

Rejestrator Cena za pierwszy rok Cena za kolejny rok Łączna cena za 5 lat
ovh.pl 9,99 40,64 172,55
forpsi.pl 9,90 45,00 189,90
webserwer.pl 20,00 60,00 260,00
domeny.tv 9,90 69,00 285,90
az.pl 0,00 79,00 316,00
webd.pl 14,90 86,10 359,30
superhost.pl 4,90 89,00 360,90
strefa.pl 4,90 89,00 360,90
godaddy.com 1,00 89,99 360,96
premium.pl 9,90 89,00 365,90
home.pl 0,00 99,00 396,00
nazwa.pl 0,00 100,00 400,00
kei.pl 8,00 100,00 408,00
domeny.pl 9,95 99,99 409,91
dinfo.pl 19,90 99,00 415,90

Przed wykupieniem domeny warto sprawdzić więc, jak kształtują się ceny w kolejnych latach hostowania domeny. Z zestawienia widać, że najtańsze w rozliczeniu na kilka lat okazują się wcale nie te, które mają najbardziej atrakcyjną cenę na start.



Podobne artykuły

Lab zero blog

Co jest ważne przy projektowaniu strony internetowej?

Posiadanie strony internetowej w dzisiejszych czasach jest koniecznością. Warto przed projektowaniem nowej lub zmiany na obecnej stronie przemyśleć, jakie cechy ma strona skuteczna. Tym wpisem zaczynamy serie wprowadzającą do projektowania stron w oparciu o potrzeby użytkownika.

  • Dawid Schmidt
  • 19.06.2017
blog (3)

Cztery proste sposoby na promocję małej firmy w Internecie

Już nie wystarczy wpis w Panoramie Firm. Ulotki, billboardy, spoty w lokalnych stacjach radiowych czy telewizyjnych wiążą się ze sporym kosztem. Do bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi klientami potrzeba wiele czasu i umiejętności specjalnych.

  • Dawid Schmidt
  • 12.05.2016

Skontaktuj się z nami

Zastanawiasz się nad nową stroną internetową?
Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie!

Logo